OMV modernizuje svou maloobchodní síť ve střední a východní Evropě a představuje novou identitu značky
- Během následujících 3 let proběhne rebranding přibližně 1 000 čerpacích stanic v 7 zemích včetně České republiky
- Identita značky vychází z maloobchodní marketingové strategie OMV: stát se preferovaným partnerem pro současnou i budoucí udržitelnou mobilitu
- Forward for Good: Nová firemní identita OMV se zaměřuje na udržitelnou mobilitu a cirkulární ekonomiku
OMV posouvá transformaci své značky do další fáze. Představila novou korporátní identitu, kterou během následujících 3 let nasadí v sedmi zemích – Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, České republice, Bulharsku a Srbsku. Nová vizuální podoba vystihuje strategické zaměření společnosti, které na první místo klade udržitelnou energii, udržitelnou mobilitu a udržitelný životní styl pro každého.
Inovované logo a vizuální podoba se objeví na kontaktních místech OMV zaměřených na segment B2B (business to business) i B2C (business to consumer). Nový design bude postupně zaváděn na přibližně 1 000 čerpacích stanicích OMV, které obsluhují více než 650 000 zákazníků denně. Identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během 3 let se aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga. Transformace začíná na digitálních platformách, v první řadě na webu skupiny OMV new.omv.com, a bude pokračovat rebrandingem aplikací OMV MyStation a eMotion, které využívá napříč regionem CEE víc než 1 milion uživatelů.
„Hlavní náplní práce OMV Retail je udržovat lidi v pohybu. Přitom se snažíme předvídat budoucí potřeby a očekávání zákazníků a nabízet inovativní, udržitelná a digitální řešení. Nová identita naší značky a slogan ‚Forward for Good‘ zdůrazňují firemní strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou na budoucnost,” komentuje rebranding Daniel Vasilache, Country Retail manager OMV Česká republika.
Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí komplexní inovovaná strategie značky a nový branding. Základním prvkem nového loga je ikonický symbol představující OMV jako společnost působící napříč oblastmi chemikálií, paliv a energií s výrazným zaměřením na udržitelnost a cirkulární ekonomiku. Nová identita vychází z dědictví značky, vyjadřuje pokrok a vytyčuje cestu do budoucnosti. Barvy nového designu přitom navazují na původní odkaz a historii značky. Přizpůsobení základní barevné palety vytváří jasnější akcent a vyzařuje budoucí a moderní základ založený na digitální oblasti.